Sunday, March 12, 2006

We bought first camping tent!

We bought it by 15% off today. It became our first camping tent, so my daughter frisked a lot around and in it. We are looking forward to going camping this summer(fishing also for me).

3 comments:

Anonymous said...

家の中でテント張って遊ぶのって、楽しいんですよね~。
子供の頃、遊んだのを思い出しました。
娘さんも、夏のキャンプに行くの楽しみでしょうね♪

african said...

Chiさんですよね?
そうなんです。娘はおおはしゃぎで遊びたがって、なかなかその場を離れず、困る事もしばしばです。私も今から楽しみです。

yokoyam3 said...

キャンプのとき地面に直に寝るよりなにかパッディングを使うとだいぶ楽です。お勧めはThermarestです。結構高い(~$100)ですがたまに安売りで出ます。ちなみに私はREIの安売りで半額で買いました。